3 oktober 2012

Vill vara som dom

När jag ser på alla runt omkring mig så verkar alla så glada och lyckliga, alla lever och fyller sina liv med meningsfulla saker.
Det glöder om andra människor, alla är så vackra och kan så mycket.
Själv är jag bara grå och jag kan ingenting, visst jag har överlevet mitt mörka förflutna men det är också det.
Jag lever inte, jag kämpar varje dag för att överleva och det är en kamp att komma igenom dagen.
Det gör så fruktansvärt ont inne i men jag vet inte vad det är som gör så ont, det känns bara som om jag långsamt går i sönder.
Jag vill gråta och skrika men mina tårar är för länge sedan tagit slut och mina ord kommer inte ut.
Jag vill inte mer, jag orkar inte ha det så här.




4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack hjärtat, du är en otroligt fin kille ♥

      Radera
  2. Det gör mig så ont att du mår som du gör....önskar jag kunde göra något för dig som lindrar smärtan. Jag älskar dig min vackra finaste vän <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör redan så mycket, du finns och det betyder otroligt mycket. Jag älskar också dig min ängel ♥

      Radera