12 oktober 2012

Vad händer med mig, det gör så ont !!!!

Vad är det som händer med mig ?
Det känns som om mörkret och tomheten växer, det sprider sig och jag känner mig helt fel.
Smärtan övertar hela min existens och den fysiska smärtan övertar mig, jag klarar inte detta.
Det gör fysiskt ont, från tårna genom vader, ben, mage, bröst, armar, hals huvud och ut i tänderna.
Det känns som om jag ska gå under, som om jag håller på att dö.
Jag är rädd, jag vet inte vad som händer med mig det gör så ont.
Är det slut nu, går jag i sönder, blir jag ett med mörkret inne i.
Denna smärtan gör så ont både psykiskt och fysiskt, jag vet inte vart jag ska ta vägen !!!!!!!!
Jag kan inte mer nu.

1 kommentar:

  1. Älskade vännen min...det gör ont i mig när jag ser hur du brottas med ditt mörker. Jag känner maktlös och vet inte hur jag ska göra för att få dig ur ditt helvete. Mina tårar rinner och hjärtat brister.
    Jag älskar dig så mycket <3

    SvaraRadera