6 juni 2012

Det vackra livet

Mitt liv har kanske varit mörkt men det har också haft fantastiska ljuspunkter och oförglömliga glädjestunder.
Allt är inte bara natt svart och tungt att bära.
Jag är välsignad med en fantastisk familj, både mamma, pappa och mina underbara syskon och vi har alla hälsan i behåll.
Jag har en framtid framför mig som fortfarande är oupptäckt och som jag kan forma precis som jag vill.
Jag har två underbara katter som ger kärlek och värme.
Jag har chefen vid min sida som stöttar fast han inte alltid förstår.
Och Jag har en fin lägenhet med trädgård och allt, där jag kan känna mig trygg och utan minnen i väggarna.
Och så har jag ju ett bra jobb i Danmark och mitt volontär arbete Bryggan med alla fina barn, en länk till det normala där jag känner att jag kan göra skillnad.
Livet är ju trotts allt ganska så gött <3 <3 <3


3 kommentarer:

  1. Sen har du ju mig också :-) jag kommer alltid finnas för dig min vän. Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har jag och det är jag oendligt tacksam för ♥ du har en stor plats i mitt hjärta !!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera