28 mars 2012

Nattens ängel.

För mej är du nattens ängel, när solen går ner så finns du där.
När mörkret faller så är det vår tid.
Din och min, en magisk tid där allt annat försvinner.

Då finns inget annat en det universum som är vårt.
Mitt hjärta slår i takt med ditt och vi blir förenade till ett.
Du är allt det jag inte är, du är så vacker o så varm.

Jag vill hålla dej i mina armar och känna din kropp i mot min.
Vill att det ska vara så för alltid, att det ska vara vår tid, din och min.
Kan jag få vara din ängel, jag vill skydda dig från allt ont.
Det gör så ont i mitt hjärta när du inte har det bra.

Vi är inte menade till denna världen, vi är något annat du och jag.
Vi flyger bland de mörka molnen, där det bara finns godhet och kärlek.
Önskar att det alltid fick vara så, att det aldrig blev ljust igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar