27 mars 2012

Min dag i bilder

Man är den man är, lika bra att göra det bästa av det med de förutsättningar man nu har.
 
 

Det har varit en fantastisk dag, en Aprill dag när den är som bäst.
Klar blå himmel och en sol som värmer rakt in i hjärtat.

 
 
Jag drog på mej mina underbara sneakers, svarta skinny jeans, rosa ray-ban och virvlade ut i världen.
 
 

Har oxå kört runt lite i Malmö, bara på må få.
Älskar att köra bil, se världen susa förbi utanför, och med hög musik på bil stereon.


Cafe'
En stor latte, ramlösa m brus och en cheesecake pecan.
rekommenderas.


Har oxå fixat i min lilla trädgård.
Provar på att göra den rymnings säker men mina små ulltottar över listar mej hela tiden :)



Har potat i jorden och fått skit under naglarna och sår på händerna ren terapi.


 Nu sitter jag och njuter en kall cider och filosoferar över livet.
Känner mej nöjd över vad jag åstakommit i dag.







1 kommentar:

  1. Kunde man höra din katts tankar skulle man höra "hmm..jag ska nog lista ut hur jag ska kunna bryta mig ut och träffa honor"... :D

    SvaraRadera