26 mars 2012

Inifrån och ut

Har haft en fantastisk dag, solen och ljuset är som medicin för mej.
Träningen och solen fyller mej med ny energi och jag känner hur jag fylls med kärlek för livet igen.
Människorna jag ser på gatan lyser oxå upp de har fina auror runt sej i regnbågens alla färger.

Jag satt på en uteservering i dag och något magiskt hände.
En kvinna kom fram till mej, ingen jag känner har aldrig sett henne förut.
Hon stod bara där och titta på mej.
Efter en liten stund frågar hon om hon får ta en bild på mej........hon säger att mina ögon glittrar, att hon aldrig sett några så levande och vackra ögon förut.
Hon fick sin bild och så gick hon.

Har tänkt mycket på henne, och jag kan förstå vad hon såg.
De säger ju att ögonen är själens spegel, och just i dag kände jag mej så levande och tillfreds.
Det sprakar av kärlek och lycka inne i mej.
Det måste varit det hon såg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar