7 september 2012

Livet suger

Det gör så ont inne i, det känns som om allt hopp om live har slocknat.
Hur ska jag kunna hålla ut, mina tårar vill inte sluta rinna och all lust är borta.
Jag vill inte mer, och jag vet inte längre om jag kan hålla löftet jag har givit mig själv.
Är detta livet så vill jag inte vara en del av det.
Det vore så skönt att bara somna in, slippa kämpa genom mörkret.
Ingenting är roligt, ingenting får det där som gör ont inne i att försvinna.
Jag isolerar mig här hemma, jag vill inte ut för människorna där ute skrämmer mig.
Varför har jag det så här, varför kan jag inte bara vara glad och lycklig ??
Jag kan bara konstatera att livet suger.




1 kommentar:

  1. Älskade vännen jag får så ont i hjärtat när du mår så dåligt.Vill sitta hos dig och trösta och säga att allt blir bra. Om en vecka är du hos mig och då ska vi lämna våra demoner och vara glada och lyckliga. <3<3<3

    SvaraRadera